Helaas hebben wij al een tijd problemen met onze telefoon verbindingen ( sommigen van u hebben dit al kunnen ervaren).

Daarom wordt er vanmiddag aan onze telefoonverbinding gewerkt en zijn wij mogelijk slecht of niet bereikbaar.

Excuses voor het ongemak!

 

Het team van uw dierenkliniek

30-4 Mogelijk telefonisch slecht bereikbaar vanmiddag